Søg i denne blog

mandag den 11. marts 2013

Kærlighed ved første blik?

Hvad er dit umiddelbare indtryk af bogen, nu hvor du gerne skulle være i gang med læsningen?
Er den spændende/svær at komme i gang med/velskrevet eller noget helt andet - beskriv så fyldestgørende som muligt?
Og lever den op til de forventninger, du havde, da du valgte den/da du læste den første gang?

5 kommentarer:

  1. Jeg synes den var nem at komme igang med, især fordi forfatteren selv har haft det samme problem, idet hendes egen mor drak sig ihjel for tre år siden.

    SvarSlet
  2. Nadin Jabr

    Bogen er let og forståeligt at læse, da den er skrevet i form af hverdagssprog. Bogen er spændende og lever derfor op til mine forventinger.

    SvarSlet
  3. Aviaaja

    Bogen var svær at lægge fra sig da man var begyndt at læse, da den er rigtig spændende.

    SvarSlet
  4. Niki

    Jeg syntes den var svær at komme igang med da det kun er lyric. Men ellers er det nogle fede tekster som gør at man prøver at lave en slags rytme selv.

    SvarSlet
  5. Jonas


    Jeg synes at den let at læse.
    Jeg havde ikke rigtig nogle forventninger til bogen da jeg valgte den, men den er god.

    SvarSlet